yedi numara

entry667 galeri
    169.
  1. karakterlerin her birini birer karikatür tiplemesine benzettiğim dizidir.
    bu günlerde internetten indirip izlemeyi sevdiğim eğlencemdir...
    şu replik sabitin en sevdiğim repliklerindendir;
    -adınız neydi?
    -taruk arkun..(SABiT)
    -!!!
    -hıhuhuhu..
    0 ...