giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
yedi numara
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
667
↓
galeri
169.
karakterlerin her birini birer karikatür tiplemesine benzettiğim dizidir.
bu günlerde internetten indirip izlemeyi sevdiğim eğlencemdir...
şu replik sabitin en sevdiğim repliklerindendir;
-adınız neydi?
-taruk arkun..(SABiT)
-!!!
-hıhuhuhu..
mmsrtvf
07.01.2011 22:54
0
...
şikayet et
#10433878
kaydet