in bruges

entry98 galeri
    37.
  1. yalnızca konu ya da kurgu bazında yapılacak değerlendirmelerin haksızlık olacağını düşündüğüm hoş film.mükemmel değildir tabii ki ama diyalogların sağlamlığı,göndermeler ve oyunculuklar açısından gayet izlenebilir bir film.
    0 ...