yok abi, yine alamadım yaklaşık 10-15 bölümdür beklediğim o tadı. her bölüm sonunda 'aha haftaya neler olacak var ya' diyorum, sonra bir hafta geçiyor aynı şeyi diğer bölümün sonunda da tekrarlıyorum ama bir şey değişmiyor sanki. ilk sezonun tadı çok başkaydı. belki de haksızlık yapıyorum. ilk sezonu o kadar büyük bir senaryo ustalığına sahne oldu ki, bu sezonki çok iyi işleri de görmezden geliyor olabilirim. olmayabilirim de.