serdar katlinden başka bir olayımız yoktu bu bölümde. birde yusuf eğir'e fena ayar verildi ama o işte de ne olacak belli değil.
ve bu arada o mert'in hayali sahneleri çok saçma oldu. ezel'de ilk defa bunu eleştiriyorum. o evde kalma duygusu hayeller alemi gelmeden de verilebilirdi kenan imirzalıoğlu bunu hissettircek kapasitede.