kendisi hakkında iki çift lafım var.
ağır kemalist kendisi tamam eyvallah ama dostum atatürk'ü bu kadar yüceleştirmek nedir?
atatürk'ü her türk gibi ben de seviyorum ama atatürk bir insandı ve aynı zamanda da bir askerdi.
askerler vatanı uğruna savaşır.atatürk de kendine düşen görevini layıkı ile yaptı.
şimdi bu kadar uçlarda yaşamaya gerek var mı bu aşkı?