evleneceğiz, söz verdik bi kere.
tabii o zamanlar ne kadar delü manyak olduğumu bilmiyordu ama geçti artık.
o değil, nick altımdaki ilk entryi okuttum, nick altıma yazdı. diğer gerekenleri yaptı mı bilmiyoruz artık. harbiden %100 çalışıyor didi bana.
bana manyak diyor, kendisi benden manyak ama yine de yirin*.