amacından saptırılması mevzusunu bi türlü anlamıyorum, bilmediğimiz bi amacı mı var bu sitenin?
insanların boş vakitlerini geçirdiği bi site işte, niye her boku abartıyoruz ki, senin boş vaktin 5 dakikadır adamın 3 saattir.. bi insan salakça şeyler paylaşmaktan zevk alıyorsa bu diğerlerini neden geriyor. tek tip olmak zorunda mı herkes?