--spoiler--
48.bölüm yine ezel'in serdar'a ve eğir'e attığı gollere konu oldu. bunlar dışında sıkıcı gibiydi.
-salih kalyon ezel ve kenan ile olan muhabbetlerinde oyunculuğundan dehşet haz aldırdı bana. gerçekten çok çok iyi bir oyuncu. hele kenanla olan muhabbeti ve kenan mert'e bakarkenki "şimdi tiki tuttuk" bakışları müthişti.
-ben eyşan'ın babasını vurabileceğini hiç sanmıyorum. muhtemelen ya araya bir şey girer ya da yine kıyamaz babasına.
-tefo ile ezel'in yaptığı konuşmalar çok hoştu. kanka muhabbeti yaptılar bir nevi. tefo'nun ezel'in kendisini niye affetiğini çözümlemesi de hoştu. "ömer-tefo aynı kişi gibi" olayı.
--spoiler--
geçen 2 haftaya göre sönük düşük bir bölüm oldu ama yine de iyiydi ortadoğu ve balkanların(swh) en efsane dizi.
--ulan çekirdek satıcısı serdar--
ezel: baygın rahime pek durduramamış seni.
serdar: hayır, zaten yarı ölüydü kadın. bir gün tam öldü. nerdeyse anlayamıyorduk.
--ulan "kokuyu aldımmı" serdar--
serdar : yemiyosun da ver bari son bi çitliyim (ezel'e)
--ulan pazarlamacı satıcı serdar--