buram buram aşk, imkansız aşk, sıfır ters köşe, sıfır aksiyonlu yani sıkıcı bir bölüm oldu...
şimdilik ramiz kenan için selmadan vazgeçti ama ne olacakta tekrar birlikte olacaklar acaba selma azada hamile mi kalacak???
şuana kadar 1970' li yıllarda izlediğimiz kadarı ile kenan bu ihaneti hak etmemiş gözüküyor ama ne olacağı belli mi olur yani sadece aşık olduk ne yapalım diyerek bağlayacak değiller heralde....
edit: ayrıca 1970' li yılları izlemek çok keyifli.