şarkılarından kaçtığım adam, evet. yoksa fena dağıtıyor beni, toparlayamıyorum. yeni albüm çıkarmış. belki de çok oldu, bilmiyorum. ısrarla dinlemiyorum. ama biliyorum ki; bir kış gecesi hafif yağmur yemiş halde eve geleceğim, paltomu çıkarıp battaniyenin altına gireceğim, sonbaharın hüznünden kurtulmuş sayarken kendimi, kederleneceğim boş yere. ve yine o adama döneceğim, cem'e. işte o anı bekliyorum. bu boş gecelerde bölük pörçük dinleyerek hibe etmek istemiyorum mısralarını, notalarını.