neyzen tevfik

entry672 galeri
    294.
  1. yaşam üzerine fazla geldiği zaman onu zorlama,
    biraz duraksa, neler olup bittiğine anlam verme.
    mutlaka yanlış bir şey oldu ve düşüncelerin ile dileklerin aynı orantıda değildi.
    ve varlığın ile buluşamadı
    sorun yok, sadece bekle.
    güneş doğacaktır, çimler yeşerecektir,
    çiçekler açacaktır,
    rüzgâr esecektir
    ve yağmur yağacaktır, zorlamaya gerek yoktur.
    olması gereken kendiliğinden olur.

    izlemene devam et, şahitlik güzeldir
    hem olayın dışındasındır hem de içinde...
    o bir dengedir,
    o anlamlıdır,
    şahit ol, tanık ol, olan ile bütünleş.
    güzellik olanların içinden filizlenecektir;
    zorlamaya gerek yoktur.
    olması gereken kendiliğinden olur.

    hayat üç buçukla dört arasındadır
    ya üç buçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın.

    neyzen tevfik
    0 ...