en kısa zamanda kendisine bir yazım kılavuzu armağan edeceğim öğrencim.
zira ayar vermeye kalkışırken, "demagoji değil demogoji; yeyip değil yiyip, eşek değil eşşek" kelimelerini
düzgün kullanması gerekir. "çok ayar yeyip, biraz da demagoji atıştırdıktan sonra kenara oturdum"
--spoiler--
(bkz: kendi nickine entry giren ezik/#10289111)
vardır böyle tipler ayarı yeyip hacmi daralınca ne yapacağını şaşırır. kendini ancak orada savunmaya kalkar. bilgi ile demagojiyi ayırt edemez. yazıktır. yol yordam gösterilmesi elinden tutulup parkta oynatılması gerektir.
(bkz: zzebercett)
--spoiler--