375.
-
takimin sacmasapan oynadigi zamanlarda kaybetmeyi gayet de güzel kabullenebilen adam. ha bu godlike oldugu gercegini degistirmiyor, o ayri.
az mi gördüm "hay skeyim sizin oynayacaginiz basketbolu, birakiyorum ben arkadas ne haliniz varsa görün" bakisini, kafasina göre topu sallayislarini?