ezel

entry5773 galeri
    3467.
  1. benim anlamadığım bir konu var(bu aralar, ezelde anlayamadığım o kadar çok şey oluyor ki, diziyi takip etmemem benim için daha mı hayırlı olacak acaba?). şebnem nasıl ve neden ihanet ettiğini tefoya anlatırken, psikopat tarafından eroine alıştırıldığını ve artık kaçamayacak noktaya gelene kadarda bunun böyle devam ettiğini anlattı. bu sırada bizlerde şebnemle psikopatın herseferinde al bu da ödülün diyerek eroini şebnemin koluna enjekte ederken ki görüntüleri görüyorduk. ancak tefoyla alinin şebnemi kurtarırken ki görüntülerinde son enjektede gördükki şebnemin kollarında hiç bir iz yoktu. yani bu işten çok anlamasamda eroin kullananların kollarında illa ki morluklar kızarıklıklar ve iğne izleri olması gerekmezmi? ayrıca eroin kullanan biri hareketleriylede görüntüsüylede kendini ele vermezmi? aniden kilo veriyor bu insanlar benim bildiğim kadarıyla. iğne ipliğe dönecek kadar kilo veriyolar. görüntüleriyle hiç ilgilenecek halleri kalmıyor. sadece eroin için yaşıyorlar. ama şebnem hiçte öyle değil. hayat dolu, geziyor eğleniyor, entrikalar yapıyor. ya da şebnem herkesi bir kez daha kandırdığında bu hikayeylemi kandırmış oluyor. aslında eron falan kullanmıyormu? eğer öyleyse ezel buna inanıyormu? yoksa inanmış gibimi yapıyor. peki şebnem neden böyle bir şey yapıyor? ezel onun yıllar önce hayatını kurtarmış bir insanken bu kadar rahat nasıl ihanet edebiliyor? yoksa etmiyormu? cengiz ve tayfası öylemi sanıyor.
    neler oluyor ya....
    2 ...