ezel

entry5773 galeri
    3465.
  1. her ne olursa olsun türkiye'De yapılmış en iyi dizidir. hiçbirşey değil şu son bölüm'Deki tefo-şebnem-ali sahneleri için bile en iyi dizi ünvanını alır.
    önceden keşke dışarı'ya ihraç edebilsek diye düşünürdüm bu dizi için. ama sonradan zaten dışarıda izlendiğini öğrendim. en azından balkanlarda(hırvatstan, sırbistan..) izleniyormuş. zaten youtube yorumlarından da belli oluyor. yabancılar da bu dizi için yorum yapıyor. anlaşılan film'De olmasa da dizi sektöründe bayağı ilerideyiz.
    0 ...