hala olmadigini düsünenler varmis, onlar kendilerini biliyorlar.*
kesinlikle var bence böyle bir sey. hani her seyi yaratiyor falan... kadin kadar igrenc, icten pazarlikli, zeki ve sinsi bir varlik hicbir evrim tarafindan aciklanamaz. ayni zamanda bu kadar güzel bir sey de evrimle aciklanamaz. o yüzden diyoruz ki, tanri kesin bir sey yapmis bu irka. yani bos zamaninda mi yaratmis, özellikle onlara mi calismis bilmiyorum ama bu kadinlarda bir sey var arkadas.
olm ne bileyim. topuklu ayakkabi mesela. italyan kadinlari mesela. beyaz tenli, siyah sacli, uzun boylu kizlar mesela. yani simdi affedersin ama bunu evrimle aciklayabilenin ta amina koyim ben.