kendisini tanımam etmem ama beni "muhabbete aç mısın ay deli manyak" şeklinde tenkit etmiş ve kalbimi kırmıştır. "ay deli manyak.. dur dur.. sinirden ellerim titredi ayol. dilimi ısıriim dur." falan da diince yani.. kafam biraz.. karıştı gibi.. çözemedim.
buna rağmen eminim yanakları sıkılası, muhabbete doyurulası, saçları elle karıştırılarak bozulası bir insandır.
tanımam etmem. o ayrı.
not: tanışalım dedin tanıştık abi. nedir yani. hayret bişey.