an itibari ile bembeyaz bir sayfa açmaya mı karar verdi noluyor dedigim sanal sosyal ağ... hiç bir sekme, görüntü, detay yok. sadece kocaman derin ve boş bir beyazlık...
(bkz: ölecek miyim ne yoksa sözlük..)
edit: telaşa mahal yok. sanırım şimdi değil sonra dediler yukarıdan bana.. sayfam yine dopdolu cıvıl cıvıl...