"anılar hatırlandığı kadardır" ve "sırdaşlık" konularına ağırlık verildi bu bölümde. gerçekten sırdaşlık hususu dayı ile selma, eyşan ile cengiz ve ezel ile bade arasında çok güzel vurgulandı. dayı da dark side'a geçti 73'te hem de öyle böyle değil gerçekten vay anasını nasıl yapabildi bunu dedirten cinsten. beni en çok selma'nın yaptıkları şaşırtıyor zor olsa gerek seviyormuş numarası yapmak. selim'in ölümü de merak konusu eğer dayı selma için selimi de öldürürse hep beraber kenan'dan özür dileyip abi biz senden nefret ettik ama yok yani arkadaş sen de haklıymışsın diyebiliriz. şebnem'in hainliği zaten çıkacaktı bir ara tevfik'in çıkmasını istiyor, sıyırmasını istiyor kendini bu işlerden cengiz rahatlıkla kadırmıştır onu. gelelim kerpetene; bir iki haftadır bekliyorduk oldu. bence iyi de oldu azad kime aşık olsun diye sorsaydılar ali derdim. kerpetenciğimin de yüzü gülsün. son olarak dayı'nın efsaneliği bir kez daha yüzlere vuruldu gerçekten çok zevkli anlardı.