bade'ye sırrını dökerken sokakta bir dejavu sahnesi geldi gözler önüne adeta. *
"mert'i unutamyorum" dediğinde bu sezon eyşan'ı bir kenara bırakıp mert'in intikamını alcağını gördük ve bunu zaten 3 bölüm önceden biliyorduk. geçen sezon eyşan'ı unutamadığını söyledi ama kazık atan eyşan'dı.
dejavusu ise şudur ki; "mert'i unutamıyorum" dediğinde geçen sezon aynı sahneyi farklı bir mekanda kamil'e yapmıştı "eyşan'ı unutamıyorum" diye. aynı müzikle aynı bakışlarla.