hede yapsaydi okunmazdi, hödö yapsaydi bilmem ne olmazdi yazari.
arkadasim kusura bakma ama ben de 12 yasindayken bir kizla yatmak istiyordum. ben de 13 yasinda bir hatunun bana vermesini, onu affedersin catir cutur sikmeyi istiyordum. yapabildim mi? hayir. ha yapsaydim, bir erkek olarak, bu melissa denen hatundan daha farkli seyler hissetmeyecektim. yasadiklarimla ilgili bir kitap yazacaktiysam eger, bu ruh halimle ilgili olurdu, zikistigim hatunlarla ilgili degil.
yani tamam madem bir bok yiyorsun herkese veriyorsun da... bunu neden kitapta "suna verdim, su da söyle sikti, bu da götüme bosaldi" seklinde yaziyorsun be dangalak kari? sanat dehasiymis. yarraami yesin.
gerci kizamiyorum da ben buna. insanlarin sikis sokustan baska bir sey düsünmedigi bu rezil dünyada yolunu bulmus, zikismis durmus. vay amk.