Herkese mutlaka tavsiye ettiğim film...yaklaşık 50 kişinin izlemesini sağlamışımdır...ve o kişiler beni o akşam ''ne filmdi arkadaş ya'' diye aramıştır...
Filmden çok güzel bir söz ''insanlar hükümetten korkmamalı,hükümetler insanlardan korkmalı''
bir tane daha ''Bu maskenin ardında etten fazlası var...bu maskenin ardında bir fikir var ve fikirlere asla kurşun işlemez ''