edebiyat fakültesinde okuyan tipler bu filmi sadece kendilerinin anlayabileceğini iddia ederler. evet bebeğim, bir tek anarşist sizden çıkıyor zaten değil mi? mühendisler, doktorlar(diğer meslek gruplarını da tenzih ederim) bu filmi anlayacak, benimseyecek kadar zeki değiller değil mi? bırakın bu tavırları oğlum, biraz kendinize gelin facebook anarşistleri sizi.