burger king

entry1740 galeri
    427.
  1. virüslü et skandalından sonra ciddi olarak soğuduğum kuruluş. her zaman bilmediğim bir yerde yemek yiyecek olsam burger king'i seçerdim çünkü disiplinli hijyen standartları var diye düşünürdüm. çok iyi denetlendiği için asla sağlıksız etler olmaz diye düşünürdüm ama yanılmışım. tek bir şubesinde bile olsa bu skandal (ki değil ama öyle bile olsa yani) denetimlerin hiç de öyle ciddiyetle yapılmadığını göstermiştir. uzun bir süre gideceğimi sanmıyorum, belki soğan halkaları için giderim.
    0 ...