oyak renault'nun kendisine karşı ikinci raundu da kazandığı fransa cumhurbaşkanı.
clio 3'ün fransa dışında üretilmesine çok karşı çıkmıştı sarkozy. "fransa markasısın, fransızı doyuracağına türkü doyuruyorsun" demeye getirmişti. sonuçta renault sembolik bir üretimi fransa'da bırakarak, aslan payını yine de oyak renault'ya vermişti. şimdi clio rs te fransa yerine türkiye'de üretilecek. aman sarkozy duymasın.