adana lı olmama rağmen sevmem bu yemeği.adana da sakatatlardan yapılan yemekler bir hayli fazladır.hatta meşhur bir sözü bile vardır.adana ya koyun girer tırnağı çıkar diye.*
ben şırdancıyım harika bir lezzettir,üzerine bir adana kebap tanırım daha bir şey söylemiyorum.*