sözlüğün en tatlı yazarının (bkz: hero of the day ii.) dün gece aklıma düşürdüğü saatin gece 1 suları olması nedeniyle uyuyarak unutmaya çalıştığım ve şu an itibariyle afiyetle yediğim mükemmel bir yiyecektir kendileri. vesile olmasından dolayı kendisine teşekkürler efendim. *