çalışan kızların çok çirkin olduğu yemekçi. bence işe alırken tek kriterleri çirkin olmak. öyle ki günlük hayatta da çirkin bir kız gördüğümüzde "burger kingde çalışacak kadar çirkin" diyebiliyoruz. bu kadar içimize işledi. artık bu konuda bir şeyler yap börgır king.
hayır o kızları görünce "hmm çok çirkinmiş yemek yiyeyim ben o zaman" demiyorum ki. ıyy çirkinler.
edit: eiööğğ tabbii burger king'de çalışıp sözlüğümüzde yazar olan nadida bayanlarımızı tenzih ederim.