gökhan türkmen'in o güzelim şarkılarından biridir. ilk dinlenildiğinde kulağa hoş gelir. daha sonralarında bağımlılık yapar. birde şarkıya yonca kocadağ girdimi içim bir hoş oluyor. *
belki bende hata yaptım
seni sevdim tek bir an bile pişman olmadan.
çok düşündüm, çok yalvardım
tanrım alma canımı teniyle bir gün buluşmadan.