ezel

entry5773 galeri
    3228.
  1. bazı "rahatsız bünyelerde" şöyle bir mızırdanma yaratan güzel dizi.

    beyaz türk: hacım bu "ezel" dizisi baydı ya, çok sıkıcı bik bik bik.
    karayağız türk: daha iyisini bulursan onu izle kardeş, sana zorla izleten mi var?

    beyaz türk: la zaten izlediğim falan yok, aklıma geldikçe diziye bok atıyorum hepsi bu!
    karayağız türk: senin başka işin gücün yok mu deligöbel, git "türk malı" neyim izle, "arka sokaklar" falan iyi gelir belki, arka sıradakiler de fena kaçmaz sana, "açılırsın".

    beyaz türk: ya onu bunu bırak da, bu dizideki şiirler yok mu o şiirler, rezalet durumda, öfff, uff, amannnn...
    karayağız türk: ilkokul 5.sınıftan beri eline şiir kitabı almazsan kulaklarına "teke zortlatması" gibi gelir dayının okuduğu şiirler, sözler. haklısın kendi çapında yeğen.

    beyaztürk: dizide akıl oyunu falan kalmamış müdür, senaryo yerlerde, kurgu yavşamış, falan fıstık vs.
    karayağız türk: eğer dediğin gibi olsaydı reytingler gitgide yükselirdi, çünkü bizim halk ilk bakışta anlamadığı şeye "kafa yormak" için uğraşmaz, çeviriverir kumandayı "kafasının anca bastığı" güdük dizilere, eğlenir vasat vasat.
    yoksa "ezel" düşer miydi böyle totalde %33'lerden %15'lere, az biraz mantıklı ol!

    beyaz türk: senle de bi şey konuşulmuyor ya, hadi ben kaçar, "ezel'e bok atmaya doyamıyorum" diye beni suçlama haa.
    karayağız türk: "herkes doğasının gereğini yaparmış", ne diyeyim.
    0 ...