onca eksiğine rağmen çok zor bi dönemeçten geçmeyi başaran takım.
ilk önce galatasaray maçı ile zirveye tutunmuştur. sonra uefa'da maçlarını 2011'e taşımıştır. son olarak bursaspor maçı ile de zirveye pençesini atmıştır ki (#10050026) diye de söylemiştik.
kalan iki maçtan da alnının akıyla çıkabilirse güzel günler yakındır inşallah. zira devre arasından sonra sakatlıktan çıkan quaresma, bobo, sivok, ekrem dağ, rıdvan şimşek; ve transfer edilen manuel fernandes ve belki de hugo almedia ile bu takım*taş gibi olur.