onca sakatına rağmen, doğru dürüst bir forveti bile sahada yokken, önce galatasaray ı, ardından, avrupa liginde cska yı, iki gün sonrada tüm ayak oyunlarına rağmen bursaspor u paketleyen, tek aşkımız. büyük takım olmak böyle birşeydir işte. ayrıca kayseiye pazartesi mça oynatıp, beşiktaş ı iki günde bir sahaya çıkartan federasyona da saygılarımı sunuyorum burdan.