uzun zaman verdiğim aradan sonra (en son 8 öldüğündemi ne bakmıştım) 15 dakika izleyince görüyorsunuz ki dizi ölmüş bitmiş.
dizideki ali-ezel-eyşan vs birer hero olmuş. sıradan insanlar çatır çatır ölebilirlerken kendileri bir işe girdiği zaman tüm kötü adamların eli ayağı tutulur olmuş.
iyi karakterlere 100 kere silah doğrultulur ama o tetik çekilmez.
kötülerin amele tayfası her bölümde yokedilir ama has kötülere dokunulmaz. karakter kabızlığı yaşıyor dizi nede olsa. ölürse yenisini koymak zor ve zahmetli...
o yüzden has kötüler sezon finallerine bırakılır.
ayrıca hiçbirşey mi değişmez 4-5 bölümde? resmen ağzına kadar filler abanıyor dizi. mert ölmüşmüş... gebersin kimsenin umrunda değildi zaten. başka... başkada birşey yok . ölümü de saçma , gerçi komando nun bıçaklayıp öldüremediği 80 yaşındaki adamdan sonra başka birşey beklememek gerekir.
sezon finaline kadar dizide bir halt olmayacak ben o kadarını söyliyeyim. zaten az çok dizi kültürü olan herkez bu dizide bunu görebilir.
ha belki "acıların çocuğu ezel ve onun kutsal intikamı " gazı vermek için 3-5 gereksiz karakteri daha öldürürler.
gereksiz karakter listesi
-şebnem
-ezelin annesi
-ezelin babası
-ezelin çocuğu
-eyşan
-eyşan ve çocuk gidince cengizde ıskartaya çıkıyor . zaten 2 cümlesinden birisi eyşan ve çocukdan ibaret...
bunların alayı geberebilir. bundan gaza gelebilecek kişilerde olabilir... benim suçum değil siz diziden anlamıyorsanız.
ama şu karakterlerin alayı öldürülmek için konmuş zaten diziye.
heleki o şiirler yokmu o şiirler... rezalet durumda. çok sırıtıyor artık. misyon kalmamış dizide. öyle takılıyorlar işte...
akıl oyunu nu geçtim artık akıl bile yok dizide. herkez birbirine silah doğrultsun sonra ayarını verip gitsin üzerine bölümlük atımlar.