bazı ergenler ve sinema eleştirmenleri tarafından (!) beğenilmeyen bir film.. "sadece ergenler izlermiş, bi boka benzemiyor"muş gibi aptalca yorum sahiplerine imdb ile cevap verelim. http://www.imdb.com/title/tt0434409/ (boş konuşcağına oylamalara bak armut)
şahsi fikrim görmesini bilene çok şey anlatır bu film. ve çok hoş diyaloglarla süslenmiştir. ( merak etme bebem orjinal dilinde seyrettim) tavsiye etmiyorum, izlemeyen varsa mutlaka izlesin lan diyorum..