bursa konserinde şöyşe bir konuşma yapıp yarmıştı bizi.
- biz hiç bir kelamı boşuna etmiyoruz. boşuna türkü de söylemiyoruz. şimdi söyleyeceğimiz deyiş de tüm nükleer fizikçiler için olsun.
aykırı adam vesselam.bir de türkülerin ve deyişlerin çoğunu ağır yorumladıkları için şçyle bir soru sordu;
- sıkılmıyorsunuz değil mi ?
- (topluluk alkışlarla beraber hayır diye bağırdı)
üstad döndü cevap verdi ; - sıkılsanızda biz bu kadarız yapacak bişe yok.