bugün
- arkadaşlar damatlık bakıyorum da sizce bu nasıl8
- bik bikinize ne dikersiniz13
- 19 mayıs 2024 galatasaray fenerbahçe maçı110
- jayden oosterwolde8
- panathinaikos'un atatürk düşmanlığı8
- dokunmaya kıyamadan sevmek19
- mühendis erkeklerin genel özellikleri23
- iran cumhurbaşkanının helikopter kazası34
- anın görüntüsü21
- bik bik'in cinsiyeti16
- icardi190519
- kadınlar olarak erkeklerle sevişmiyoruz21
- fenerbahçe taraftarı25
- ruh varsa neden görünmüyor13
- aşık olmadan sevişmek17
- en çok yaşamak istenilen şehir15
- ibrahim reisi13
- bik bik için diktiğim keten pantolon10
- karın gözünün önünde biriyle olursa büyü bozulur13
- erkolar kapatılsın15
- galatasaray'ın yaşaması muhtemel facia15
- fred'in gs orta sahasını kucağa alması14
- nurcuların fetöcü olduğu gerçeği10
- fenerbahçe13
- insanlara olan inancınızı ne zaman kaybettiniz14
- fethullah gülen şu an ne yapıyordur12
- mauro icardi11
- muharrem ince'nin diyanet kapatılsın mı anketi15
- manitayla yapılacaklar16
- avrupanın zenginliğini hırsızlığa borçlu olması12
- tc'yi atatürk değil ingiliz ve yahudiler kurmuştur17
- alex de souza13
- 19 mayıs atatürk ü anma gençlik ve spor bayramı11
- ninja turtles lar nasıl para kazanıyor14
- erkeklerin hep fotoğraf istemesi18
- travestilerin genelde kürt olması16
- karıya kıza doymuş erkek26
- bir erkekten duyulabilecek en güzel söz13
- üstteki yazarın yaşını tahmin etmek20
- çok üzgünüm sözlük9
- kötü gününde sevdiğine mi gidersin seni sevene mi15
- etine dolgun kız9
- risale i nur22
- taktik verin16
- icardi1905 adamdır12
- çocuğunuzu özel okulda okutur musunuz18
- okan buruk10
- mert hakan yandaş30
- 21 maçtır yenilmeyen takımı becermek12
- icardi1905'in silik yemesi9
entry'ler (13)
yes grubunun magnification albümünde yer alan, yaylıların kullanıldığı, 10 dakikayı aşan şarkısı. öyle ki dinledikçe içine çeken farklı bir büyüsü var.
michelangelo'nun sistin şapeli'nin giriş kapısında yer alan, yüksek rönesans dönemine ait eşsiz bir fresk. sistin şapel tavan süslemesi için yaptığı eseri, 4 yılda tamamlamıştır.
resmin odak noktasında isa ve meryem'i almıştır.
resmin odak noktasında isa ve meryem'i almıştır.
"Tam gece bile denemezdi buna: Ortalık hiçbir yerden gelmeyen bir ışık kalıntısıyla aydınlanmıştı hafifçe. Sanki alışkanlığın zoruylaymış gibi, bir hışırtı duyuluyor, amaçsız bir inilti işitiliyordu. Ortalık kurşuniydi; bakışların altında kaçıp giden bulanık bir kurşunilik. Esrarlı dinlenişi, uykusu sırasında deniz, göz alıcı olmayan, insanın adlandıramayacağı renkler altında gizleniyordu. "
"Filozof kavram dostudur, kavram üretme gücünü içinde taşır. Bu, felsefenin basit bir kavram oluşturma, keşfetme, üretme sanatı olmadığını söylemek demektir, çünkü kavramlar ille de birtakım formlar, ürünler ya da keşifler değillerdir. Daha zorlu bir tanımla felsefe, kavramlar yaratmayı içeren bir disiplindir."
"Görüntü, hakikatin suretidir. Körlüğümüzden aman bulup ufacık bir parıltısını yakalayabildiğimiz hakikatin sureti."
"Teşekkürler Tanrı'm; dünya dönüyor. inan daha iyi bir beşik bulamazdım."
Hiç bir tercihi olmayan, kendini yalnız sanan, içinde bir melankoli tanrısı saklayan insan.
içinden bir şeyleri alıp götürür. kaybolur bulutlar gibi gökyüzünde hani.. tüm bu duyguların tesellisi olur bu şarkı.
acılar çoğalsa da, ''ümit'' ettiğimiz her şey bize varır.
acılar çoğalsa da, ''ümit'' ettiğimiz her şey bize varır.
"elli yıldır bu meslektesin, söyle bakalım insanlık hakkında şimdiye kadar ne öğrendin?" karşısındaki cevap verir. "öncelikle, insanlar düşünebildiğinizden çok daha mutsuz. . .ve sonra şöyle bir gerçek var ki, yetişkin insan diye bir şey yok."
ludwig van beethoven - symphony no 5 senfonisini izlemesi ayrı bir zevk veren, genç orkestra şefi. mimikleri, başlangıçları etkileyicidir. symphony no 5 yönetirken duygu geçişleri, zor olan bir senfoniyi ustaca ayakta tutması cabası.
yıllar sonra bile can acıtır. burnunun direği sızlar, kimseye diyemezsin.
sabahın ilk ışıklarına doğru kararlı bir şekilde ilerlerken dinlenen, eşlik edilen, günün anlam ve önemini sağlayan başucu şarkısı.
vertov'a göre, sinemayı kendi üzerine kapatmak, yeni ve farklı bir üretim tarzını yerleşik "ticari" ve "sanatsal" biçimlere kurban etmektir. "ticari bir etkinlik olarak algılanan gerçek sinema ya da bir sanat dalı olarak tasarlanan sinema ve yaptığımız şey arasında ortak hiçbir şey yoktur."