bugün
- ayetullah hamaney'in mini etekli torunu17
- hayatınızda kaç kere reddedildiniz14
- anın görüntüsü21
- erkekler seks yapamayacağı kadınla arkadaş olmaz15
- bik bik için diktiğim şort21
- anneler günü17
- toplu taşımalardaki müzisyen sorunsalı8
- evlilik yaşı kaç olmalıdır12
- zall beceremiyorsan bırak git15
- üstteki yazar gözünde nasıl canlanıyor14
- 13 yaşındaki kıza tecavüz eden 28 kişi17
- icardi190512
- sözlük yazarlarının boy kilo ölçüleri9
- piknikçi grubun varoş olduğunu anlama yolları15
- doğum gününde hatırlanmamak13
- kızların mesajlara geç cevap vermesi16
- icardi1905'in sözlüğü bozması13
- ismet gurbuz 202413
- 19 mayıs 2024 galatasaray fenerbahçe maçı10
- elinin değdiği anı unutamıyorum 5 posta attım16
- en dindar özelliğiniz25
- serdar ortaç renault megane benzerliği8
- ali koç9
- yorgun mermi10
- şizofreni11
- sözlükteki feyk hesap sahipleri tespit edilecek11
- bacağa kramp girmesi10
- 2024 eurovision şarkı yarışması13
- erkeklerin sadakatsiz olması18
- türkiye den soğuma sebepleri11
- erkekler götünüze değil yaptığınız pastaya bakar15
- arkadaşlar sizce bu yüzük nasıl15
- eloande ile evlenip sözlüğü huzura kavuşturmak8
- uludağ sözlükte yazmanın hiçbir anlamı olmaması23
- fazla mastürbasyon yapan erkek9
- kimsenin okumadığı sözlükte yazar olmak11
- uludağ sözlük kapatılacak11
- 45 yaş üstü kadınların muşmulaya dönmesi10
- cami tuvaletinin paralı olması9
entry'ler (398)
biber gazından korunmak için hazırladıkları sirkeli suyun bira şişesi olarak yansıtılmış olduğunun anlaşıldığı için yalanlanmıştır.
atatürk de, recep tayyip erdoğan da, bu ülkeye çok hizmet vermişlerdir.
birilerinin mezarlarını değil, insanlarımızın yaşam haklarını konuşmamız gereken bir dönemdeyiz.
birilerinin mezarlarını değil, insanlarımızın yaşam haklarını konuşmamız gereken bir dönemdeyiz.
1.şunu anladık ki,
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
1.şunu anladık ki,
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
1.şunu anladık ki,
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
1.şunu anladık ki,
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
(bkz: yeni siyaset arayışı)
1.şunu anladık ki,
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
1.şunu anladık ki,
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
herkesin hak ve özgürlüklerine saygı duyan,
herkesin birlik ve beraberlik içinde yaşaması üzerine kurulu,
ayrımcılıktan ziyade herkesi aynı, insan olma hakkı ve şerefi etrafında birleştiren,
sevgi ve hoşgörü tohumları eken siyaset arayışıdır.
herkesin birlik ve beraberlik içinde yaşaması üzerine kurulu,
ayrımcılıktan ziyade herkesi aynı, insan olma hakkı ve şerefi etrafında birleştiren,
sevgi ve hoşgörü tohumları eken siyaset arayışıdır.
şunu anladık ki,
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
insanlar artık siyasetçilerin,ideolojilerin putlaştırılmadığı.. (r.tayyip erdoğan vs atatürk)
yasak zihniyetiyle değil özgürlükçü düzenlemelerle toplumsal hayatın çeşitlendirildiği..
türk,kürt,dinci,dinsiz diye insanların ayrıştırılması üzerinden değil
"insan, doğa, temel hak ve özgürlüklere" saygıyı temel alan bir yeni siyaset arayışı içine girmiştir.
aslında halk kendi nezdinde konsensusunu sağlamıştır,
eskiden kemalizm'in yasaklarını savunanlar artık bunun ne kadar hatalı ve yanlış olduğunu kendi tecrübeleriyle anlamıştır, şimdi aynı yasakçı totaliter erdoğan algılayışı da tıpkı eski kemalizm gibi miyadını doldurmuş oldu.
halk aslında ilk kez aynı noktada birleşti, devlet sadece insan içindir.
zaten eylemcilerden namaz kılanlar ilk günden beri (polis'in biber gazı ve toması) olmadığı anlarda namazlarını kılıyorlar.
pırıl pırıl gençlerin otoriteye en güzel cevabıdır, zaten artık Nazlı Ilıcak bile gezi parkı direnişini destekliyorsa, tayyip bey in takkeyi önüne koyup düşünme zamanıdır.
insanlık hiç bir zaman putlaştırılmış siyasetçi sevmemiştir, tayyip erdoğan ilk başta halktan biri olduğu için sevilmiş ve bir çok kesimden destek bulmuştur,ama kendini tanrı zannetmekle hata etmektedir.
insanlık hiç bir zaman putlaştırılmış siyasetçi sevmemiştir, tayyip erdoğan ilk başta halktan biri olduğu için sevilmiş ve bir çok kesimden destek bulmuştur,ama kendini tanrı zannetmekle hata etmektedir.
en güzel yanı da televizyonun çalışmayacak olması,
acun'un , hülya avşar'ın ve bu tür az beyinli türleri görmekten kurtulabilme ihtimali paha biçilemez.
acun'un , hülya avşar'ın ve bu tür az beyinli türleri görmekten kurtulabilme ihtimali paha biçilemez.
"6 gün sürecek bir karanlık" olacağı spiritüel platformlarda sıkça dile getirilir.
fakat bu dünyanın sonu gibi algılanmamalıdır.
fakat bu dünyanın sonu gibi algılanmamalıdır.
neslişah osmanoğlu'ndan da anlaşılabileceği gibi, son derece klas, avrupa ve türk kimliklerini zerafetle birleştirmiş bir hanedan olarak günümüze kadar ulaşmış ve kendisiyle son bulmuştur.
nihat doğan'ın en donanımlı sanatçı olması gibi bir şeydir sanırım.
doğuluların egelilerden şaşırtıcı şekilde daha güzel yaptığı yemek.
itici olmak, bir de izmirli "çiğliği" tabirinin hakkını vermek.
çok kültürlü gözüküp best seller bir kaç kitap dışında pek kitap okumamış olmak da olabilir.
çok kültürlü gözüküp best seller bir kaç kitap dışında pek kitap okumamış olmak da olabilir.
memleketteki en çekici adam o olabilir.
direk vajina şeklinde olabilir mesela, ya da bir diğeri için penis,
eşcinseller için de neyse anladınız siz...
eşcinseller için de neyse anladınız siz...
yüzsüz yürek, akyüz, karayüz ,tersyüz, yüzyüze
cumhurunyüzü,f-tipi yüz,elityüz,varoşyüz,yüz ali yüz.
cumhurunyüzü,f-tipi yüz,elityüz,varoşyüz,yüz ali yüz.