alt grup olarak gördüğümüz saints 'n' sinners'ın döktürdüğü, aydilge'nin bana göre biraz abes kaçtığı, scorpions'un ise neden efsane olduklarını anlattığı bir geceydi. seyircinin biraz cansız olması, kalabalık ergen grupları ve sakil tavırları hoş olmasa da, gelen herkes ''ulan bu adamları bi daha göremiycez'' diye hayıflanmıştır konser çıkışı. özetle harika bir konseri geride bıraktık.
"message from wendy dio
today my heart is broken, ronnie passed away at 7:45am 16th may. many, many friends and family were able to say their private good-byes before he peacefully passed away. ronnie knew how much he was loved by all. we so appreciate the love and support that you have all given us. please give us a few days of privacy to deal with this terrible loss. please know he loved you all and his music will live on forever.
cem yılmaz'ı televizyonda gördüğünüzde dahi ufaktan gülümsersiniz. şahan gökbakar'ı gördüğünüzde recep ivedik çıktı dersiniz. yani cem yılmaz sizin için gülmektir, şahan gökbakar recep ivedik'tir.
kimseyi çok sevmeyin, çok seviyorum da demeyin yalandan da olsa, zamanla inanırsınız.
kimsenin sizi çok sevdiğine inanmayın, ne kadar çok söylerse o kadar inanmayın.
bir kızım peşinden çok koşup onu şımartmayın, şımarır.
kimseden gitti diye nefret etmeyin, hepsi gidebilir.
ayrılıklarda içip dağılmayın, yaşanan güzellikleri anıp bunu yaşayabildiğiniz için mutlu olun.
birisiyle tanışmak için aracı kullanmayın. asla.
güzel filmdir. daha önce izlediğim komedi tarzındaki askerlikle ilgili filmlerden duyduğum bulantı ve bu filmin fragmanlarındaki ciddiyet filme gitmemdeki en önemli etkendi. tedirginde oldum açıkçası böyle kritik bir dönemde aşırı milliyetçi tavırlarla millete gaz verilmesinden. ama film hiç öyle değildi. dozundaydı hepsi. ama en önemlisi daha önce eline silah almamış gençlerin her an ölümle burun buruna olmalarından dolayı içinde bulundukları ruh haliydi. her an bir yerden bir kurşun gelicek diye izledim filmi, gerçekten bu psikolojiyi oldukça iyi yansıtmışlar. komutanın eşiyle konuşurken terörist başının hata girmesi ve komutanın sakince eşine telefonu kapat demesi, kendinizi o an komutanın yerine koymanız sizi olayın içine katıyor. komutanın karısının ölüm haberini alacağını anlayınca çaresizce en üst kattaki evine kaçıp kapıyı kilitlemesi, kendinizi onun yerine koymaksa kendinizi filmin içinde bulmanızı sağlıyor.