Fantastik Türk Sinemasının öncülerinden biridir. Kiling, Kinova, özellikle 1982 yılında yönettiği Dünyayı Kurtaran Adam fantastik filmlerin en iyi örneğidir. Filmin on gün kadar kısa bir sürede çekildiği söylenir. Kullanılan aksesuarlar ve çekim tekniği, en önemlisi de Cüneyt ARKIN tarafından yazılan senaryosu nedeniyle dünyanın en kötü filmi olarak anılır. Bazı kaynaklarda ise en kötü on film arasında gösterilir...
Karaoğlan 2002
Uyuşturucu 1994
Şişeler 1993
Kumarbaz 1993
Merhamet 1993
Polis 1992
Doktorlar 1989
intikamcı 1986
Korkusuz 1986
Ölüm Vuruşu 1986
Asi Kabadayı 1986
Son Darbe 1985
Bin Defa Ölürüm 1985
Kara Şimşek 1985
Dev Kanı 1984
Aç Kartallar 1984
Ölüm Savaşçısı 1984
Deli Fişek 1984
Vahşi Kan 1983
idamlık 1983
intikam Benim 1983
En Büyük Yumruk 1983
Erkekçe 1983
Çöl 1983
Ölüme Son Adım 1983
Kelepçe 1982
Dört Yanım Cehennem 1982
Kimsesizler 1982
Dünyayı Kurtaran Adam 1982
Son Savaşçı 1982
Bizim Mahalle 1982
Gırgır Ali 1982
Ölümsüz 1982
Aşk Pınarı 1981
Seviyorum Allahım 1981
Kara Bahtım 1981
Su 1981
Hamaylı Boynundayım 1981
Püsküllü Bela / Dilberim Kıyma Bana 1979
Hayat Kadını / Sürtük 1979
Seven Sevene 1979
Bal Badem 1979
Afferin Çocuğa 1979
Ilık Dudaklar 1978
Ya Bundadır Ya Şunda 1978
Aşkın Kanunu 1978
Aşkın Sıcaklığı 1978
Seven Unutmaz 1978
El Bebek Gül Bebek 1978
Yüz Karası 1978
Sevmek mi Ölmek mi 1978
Kalp Kalbe Karşıdır 1978
Zor Oyunu Bozar 1978
Ne Olacak Şimdi 1978
Bir Daha Affetmem 1978
Ölüm Yarışı 1978
Vur Gözünün Üstüne 1977
Aşk Dönemeci 1977
Yaşamak Güzel Şey 1977
Enayiler Kralı 1977
Çifte Nikah 1977
Son Gülen Tam Güler 1977
Garip 1977
Gönül Ferman Dinlemez 1977
Akdeniz Kartalı 1977
Yalan 1976
Kıvrıl Fakat Kırılma 1976
Korkunç Şüphe 1976
işler Karıştı / Zühtü 1976
Yumurtanın Sarısı 1976
Eden Bulur 1976
Kader Bu 1976
Sokak Kadını 1976
Kanundan Kaçamazsın 1976
Söyleyin Anama Ağlamasın 1976
Gurbetçiler Dönüyor 1976
Günah 1976
Cezanı Çekeceksin 1976
Kaybolan Saadet 1976
Kayıkçının Küreği 1976
Sefer Seferde 1975
Seveceksen Sev Artık 1975
Kral Benim 1975
Bana Beş Avrat Yetmez 1975
Sıra Sende Yosma 1975
Kaygısızlar / Tak Fişi Bitir işi 1975
Ah Ne Adem Dilli Badem 1975
Şipşak Basarım 1975
Halime'nin Kızları 1975
Reşo / Vatan için 1974
intikam 1974
Yolsuzlar 1974
Bahriyeli Kemal 1974
Şehitler 1974
Karaların Ali 1974
Destan 1973
Yunus Emre Destanı 1973
Kader Çıkmazı 1973
Maceraya Bayılırım 1973
Beddua / Günahsız Kadın 1973
Mağrur Ve Cesur 1973
Bilal-i Habeşi 1973
Sevginin Bedeli 1973
Kara Haydar 1973
Affedilmeyenler 1973
Dağ Kurdu 1973
Görevimiz Tehlike (2) 1972
Kamçılı Kadın 1972
Kan Dökmez Remzi 1972
Fosforlu Melek 1972
Ölüm Benden Korksun 1972
Bombala Oski Bombala 1972
Kara Şeytan 1972
Tophaneli Murat 1972
Çapkın Hafiye 1972
Üç Silahşörler 1972
Üç Silahşörlerin intikamı 1972
Kinova 1971
Avare Kalbim 1971
Zehir Hafiye 1971
Ölüm Bana Vız Gelir 1971
Kara Memed 1971
Şerefimle Yaşarım 1971
Cemo ile Cemile 1971
Allah Benimle 1971
Hedefte imzam Var 1971
Püsküllü Bela 1970
Kiralık Katiller 1970
Hoş Memo 1970
Mor Defter 1970
Kanıma Kan isterim 1970
Ölüm Çemberi 1970
Cehennemde Şenlik Var 1970
Altın Tabancalı Adam 1970
Çeko 1970
Hedefte Vuruşanlar 1969
Demir Pençe 1969
Asrın Kralı 1969
Demir Pençe Casuslar Savaşı 1969
Devlerin Öcü 1969
Garibanlar Mahallesi 1969
Ölüm Şart Oldu 1969
Asi Kabadayı 1969
Kızıl Maske 1968
Kral Kim 1968
Killing Canilere Karşı 1967
Çelik Bilek 1967
sinema tutkusu nedeniyle hukuk öğrenimini yarıda bırakıp sinema dünyasının içine girmiştir. ilk başlarda atıf yılmaz ın yanında önceleri klaket tutma gibi yan işlerle uğraşırken daha sonrasında atıf yılmazın filmlerinde yönetmen yardımcılıkları yapmaya başladı. daha sonra lütfi ö. akad ile çalışmaya başlamıştır ve hudutların kanunu,vesikalı yarim gibi önemli filmlerde yönetmen yardımcılığı yapmış ve senaryo çalışmalarına yardımcı olarak katılmıştır. daha sonra yılmaz atadenizle çalışmaya başlamıştır kilink istanbulda,kilink uçan adama karşı,maskeli beşler gibi filmlerde yönetmen yardımcılığı yapmıştır.
yönetmen olarak ilk filmi yılmaz atadeniz in desteğiyle çektiği çelik bilek tir. asıl ününü çeko ve dünyayı kurtaran adam filmleriyle yapmıştır.
çetin inanç yönetmen olarak kısıtlı bütçelerle dar zamanda hayal gücünü ve yaratıcılığını zorlayarak ve çoğu zaman da fazla takmayarak farklı bir yer edinmiştir sinemamızda kendisine. en önemli özelliği denemekten korkmaması ve dikkatle izlendiğinde farklı şeyler yapmasıdır. yeri gelir oyuncu bulunmadığından rol alır yeri gelir teknik ekip beceremeyince sahte köpek balığının içine girer ve onu yüzdürür.(çöl olarak bilinen mavi çöl filminde)
ölümsüz(1982) ile birlikte başlayan cüneyt arkın birlikteliği efsane bir birliktelik olur ve bir çok filme imza atarlar beraber.
fimlerini genelde 10-15 günde çeker. 2 günde çektiği filmlerde vardır.bombala oski bombala yı 1 günde çekmiştir.
''yumruk sesi almak kolaydır ama çift yumruk lazım olunca maharet ister, girersin kunt'un stüdyoya alırsın makineli tüfek sesini tersten kaydedersin. çift yumruk efekti olur."--çetin inanç