bugün

bunlar öyle bir grupturlar ki, birini bile görmek tüyleri diken diken eder.

ayrıca bu 3'ü bir nevi barış-ayhan-mustafa sarp gibi dayanılmaz, harry-hermonie-ron gibi bayık, 5-12-13 üçgeni gibi anlam verilemeyendir.
öylesine komik bir muhalefet anlayışları vardır ki, gülmekten sandalyeden düşersin. 'aa öyle deme şimdi gelip bizi de alırlar içeri zaaaaa' tarzı. halkın çok büyük bir kısmı bu tayfadan nefret eder haberleri yok.

okeye oturmak isterlerse levent kırca'yı çağırırlar.
mükemmel üçlü.
eskiden yeteneklerini ön plana çıkarırken şimdi yaftalamaktan başka bir işe yaramaz oldular.
(bkz: şakşakçı)
hele o uğur dündar' ın tarafsız! ve ilkeli! haberciliği yok mu.. bayılıyorum..
patos, doritos, cheetos'durlar fazla alındıklarında mide bulantısı, gereksiz yapay ulusalcı obezite, şaşılık, renk körlüğü gibi sorunlara yol açarlar. ama kemalist kızları düdüklemek için haklarında konuşmak olmazsa olmazlar arasındadır. siz biraz tanıyın biraz yanınızda bulundurun ve bir çift göğüs için rahatlıkta satın bunları.
kendilerini akıllı sanan, 3 tane işe yaramaz egoist dir.

ayrıca;

(bkz: bu ülkenin insanlarına aptal demek)
üçününde sikici oldukları kesin.. baksana yazılanlara..
akp ye küfür edip mutlu olan,aziz nesin'in türkiyenin %60 ı aptaldır önermesinde ön sıralarda yerlerini alan dalkavuklardır.
geometride muhteşem üçlü diye bir formül vardı, türkiye basınında ve siyasetinin muhteşem üçlüsüdür bu üçlü. vazgeçilmezdir.
demokrasiyi hazmedemedikleri için ağızlarından çıkanların ayarını kaçırmış ekiptir.
recep tayyip erdoğan abdullah gül bülent arınç üçlüsü gibi değildirler. onlar kadar güçlü değildirler yani. uludağ sözlük te bu üçlü gibi kendilerine yalakalık yapacak yalaklar da bulamamışlardır.

tanım: muhalif, ulusalcı, akp karşıtı kişilikler.
12 haziran akşamı suratlarında 'göt olma' ifadesinin görüldüğünü düşünüyorum.

(bkz: %50)
(bkz: kuru kalabalık)
akp nin oyların yarısını almasının sebeplerinden birisi olan tayfa.
üçü de alanının kompetanı duayenidir. bazı omurgasızlar gibi her devrin adamı olmamışlardır. levent kırca kendimi bildim bileli sağ sol ayırt etmeden her hükümetin aksak yönlerini eleştirmiştir. müjdat gezen in tiyatro ve sinemaya yaptığı katkıları anlatma zahmetine katlanamayacağım, merak edenler google wikipedia meletlerine bakabilir.
ha gelgelelim bunları yerden yere vuran şako tayfasına. bu ülkede sanata ve bilime müziğe sinemaya zerre miskal katkıları olmamıştır. samanyolunun "fevkaladenin fevkinde" (?!) dizisini saymazsak elbet.
müjdat ve uğur abiyi çok sevmesem de , yılmaz özdil bazen çok haklı oluyor lan.
değerli bi tayfa. çünkü yılmaz özdil var.
bazılarına çok koymuşlar yazılanlara bakılırsa. hepside mesleklerinin erbabıdır.
matta,luka ve yuhanna incilleri gibi ayrı telden çalan ve birarada adam gibi durmaları evrensel fizik kanunlarına aykırı olan üçlü zevzek..
adamdırlar, insandırlar, atatürkçü, vatan severlerdir.

şakirtler de bu meziyetler olmadığı için ne kadar anlatsak boş.
karakter sahibi, dürüst, liboş kesime dimdik ayakta duran, yaptıkları işlerin arkasında duran ve asla satmayan, satılmayan kişilerdir.
hakkında karalama çalışmaları başlatıldığı gözlenen tayfadır.
dertleri derdimdir. söylevleri ve sohbetleri acıdır ama gerçektir ve de haykırıştır. seslerini duyan ile duymayanın hatta duyupta duymamazlıktan gelenlerin birlikte yaşamaya çalıştığı bu ülkede ki ender ve az sayıda korkmayan aydın kişiliklerdir.
gerçeklerden patolojik şekilde içleri bulanan şartlanmışların hazmedemediği demokrat insanlardır.
yılmaz ve uğur, müjdat gezen tiyatrosunda oyunculuk öğrenmişlerdir.
uğur ve müjdat'ın senaryosunu yılmaz özdil yazmıştır.
yılmaz ve müjdat'ı uğur dündar yönetmiştir.

üçüde aynı işi yapar aynı zamanda.
yılmaz facebook ideolojik paylaşımcı kitleleri üretir.
müjdat mikrofona ideoloji kusan oyuncular üretir.
uğur ekrana ideoloji sıçan nesneler* üretir...