müslüman olmayan biri şehit olamaz. şehitlik kavramı müslümanlıkta vardır. peki çanakkale'de veya kurtulus savasında ölenler ne uğruna öldüler, hepsi canlarını seve seve vatan sevgisi ve şehitlik arzusu ile öldüler. o yüzden kimse imanın etkisi yoktur diyemez çanakkale'de.
aksiyom 5: müslümanlık dışındaki dinlerde şehitlik ve kutsal savaş kavramları yoktur. gavur askerler kendilerini feda edecek bu kavramlar olmadığından iyi savaşamazlar.
aksiyom 7: bir teoride acıklanamayan bir konu, bir acıklık, bir bilinmezlik varsa bu allah ın varlıgına ve buyuklugune ait bir isarettir. bu konu uzerinde daha fazla dusunulmemelidir, cunku bu allah ı sorgulamak anlamına gelir.
bazı insanlar nedense milletle dini karıştırıyor, sonra geçip siyasetle dini karıstırana küfür ediyorlar. din ayrı olmalıdır tamamen. kurtuluş savasında savasan insanlarımızın nerdeyse hepsi müslümandı. müslüman oldukları icin ve vatanlarını sevdikleri icin savasıyorlardı.bu kahramanlar sadece din için savasmıyordu. eğer oyle olsaydı zamanında diger muslumanlar ile savasmazlardı. yani kurtulus savasını bile kendi cıkarları doğrultusunda yönlendirmek isteyenler sehitlerimizin adını karalamaktadır. din herzaman bizim askerlerimiz uzerinde buyuk rol oynamıstır. bu yuzdendir ki bizim askerlerimiz ' allah ' diye bağırıp savasırken, karsı taraf kacar. bu yüzden biz kurtulus savasını kazandık. vatan-millet aşkı ve din uğruna..
aksiyom 8: allah ın gonderdigi iki kitabı karsılastırarak acık buldugunu soylemek inanan insanın işi degildir. bir mumin e gore, tek bir kitap vardır ve butun dogrular bu kitaptadır.
aksiyom 10: inanmak kelimesi tek bir anlama gelir, o da allah a inanmak daki anlamıdır. evrim teorisi ne inanıyorum demek, evrim teorisine tapmakla ve darwin i peygamber olarak kabul etmekle esdegerdir. allah a sirk kosmaktır.