tribünlerin kirlenmediği, saatlerce küfür edilmeyen dönemin süper tezahüratı.
(bkz: yaratıcı beşiktaş taraftarı) alen'in söylediği ilk kelimelerin bunlar olduğu söylenir.
erdal özyağcılar, munir özkul ve ilyas salman'ın ne usta oyuncular olduğunu bir kez daha kanıtlamış olan 80'lerin sevilen komedi filmlerinden biridir...erdal özyağcılar'ın oynadığı bakkal rolü, o denli komiktirki; izlerken hem sinirlenmeme hemde gülmekten ayaklarımı yere vurmama yol açmıştır..
1985 yapımı Ümit Efekan'ın yönetmenliğini yaptığı türk filmidir. ilyas salman futbola merakli bir kapıcı çocuğunu canlandırmıştır. başarılı bir filmdir.
ilyas salman'in basrolu milyonlarca adayin arasinda kaptigi ve sonunda agladigimiz filmler klasmaninin basinda yer almasi gereken askla ve sevgiyle yogrulmus, kaplanin gozu konseptli, super ses ve goruntu efektleriyle ve akillardan cikmayacak sekanslarla bezenmis casting harikasi bir film. futbola merakli ve bir apartmanda kapici olan babasinin her turlu baskisina karşın futbolcu olmak isteyen gencin oykusu.
ilyas bir apartmanda kapici olarak babasina yardimci olmaktadir. tek aski olan futbola apartmandaki bir kiz da eklenir. her turlu baskiya ragmen, gizli gizli gittigi idmanlar sonucunda 3. kumeden bir takimdan profosyonel olma teklifi alir ve fenerbahce'ye kadar taşir gelecegini. artik parasi ve şohreti vardir.
olaylar gelişir...
filmin müziği ise ayrı bir muhteşem.
ilyas salmanın başrol oynadığı bazı sahnelerinin adamı gülmekten kırıp geçirdiği film.özellikle babasının yani münur özkulun ilyası dövdüğü sahnede kopuyorum.
ilyas salman'ın fenerbahçe'den aldığı arabanın plakasının 34 ua 023 olduğu film. ne kadar ironik bilemedim ama benim gibi bir süre ultraslan takılan bir sürü insanın filmi tekrar izleyince gülümsediği bir detaydır sanıyorum.
80'ler yeşilçam dönemi dram filmlerinin en baba filmlerindendir.fakat dönemin filmlerinde finaller o kadar çok acı ve hüzünlü biterki,herşeyin yolunda gittiği bir filmin acı sonla bitmesi kaçınılmazdır.ya ya ya şa şa şa ! filmide böyle bir filmdir.iyi bir futbolcu olmak için çabalayan ilyas'ın futbol hayatında şansı yaver gitmesi sonucu basamakları birer ikişer çıkarak zirveye oturmasını ve sonrasında yaşadığı iki hayatın birbirine karışarak kendisini ne denli tükettiğini gözler önüne seren bir filmdir.filmin en baba sahnesi şüphesiz ilyas salmanın herşeyi bakkalın tezgahladığını anladığı ve soluğu bakkalda aldığı sahnedir.o yüz ifadesi,sesindeki burukluk ve gözündeki acı ilyas salman'a ve oyunculuğuna bir ömür saygı duymak için yeterde artar bile (bkz: ilyas salman)
Ek a :Müzikleri yine bir cahit berkay mermisidir.