türkiye nin en iyi söz yazarları sagopa ve cezadır

entry25 galeri0
    1.
  1. bu tamamen bir yorumdur.
    güzel sözler yazıyor olabilirler ama bu genellemenin gerçekle alakası yoktur.
    zira zevkler değişkendir.
    4 ...
  2. 2.
  3. sacmalıktır.
    türkiyenin en iyi söz yazarı dünyanında kabul ettiği gibi nazım hikmet ran'dır.bunlar gibi pacozlar ancak gecici hevestir.

    (bkz: 1o yıl sonra sagopanın hatırlanmaması)
    (bkz: 2 sene sonra cezanın kaybolması)
    5 ...
  4. 3.
  5. 4.
  6. kime göre neye göre en iyi olduğu tartışma yaratacak durum.
    2 ...
  7. 5.
  8. sadece sago dur. ceza sadece okumasını avrupai standartlarda yapmaktadır.ceza yatsın kalksın sagoya şükretsin.

    edit:inanmayanlar için cezanın eski bütün albümlerine bakın dj ve prodüktör sagopa kajmerdir.
    2 ...
  9. 6.
  10. şimdi bu başlığa tüm öfkemi kusacağım. lütfen kadın ve çocukları uzak tutunuz.

    ceza ceza ceza.. nedir bu ceza insanı, söyleleyim; 1998 de rap hayatına başlamış, beraber yola koyulduğu arkadaş topluluğu ile rap yapmaya başlamıştır. dr.fucks ile yaptığı 2 albümden sonra dr.fucks u saf dışı bırakmış yola başka adamlarla devam etmiştir. ilk 2 albümde duyduğumuz nameler adeta parayı görünce yok olmuş, allah, peygamber; sokak sanatı, şahi, herif manyak, istanbul gibi mükemmeliyet derecesi tavan yapmış sözler ve şarkılar yerini, rapstar, sen oyna dilber gibi "fifti sent" kıvamlı şarkılara devretmiştir. sonraları yanına fuat'ı almış kanka olmuştur. baktıki para az geliyor, onuda satmıştır. ustası, rap adına ona herşeyi öğreten sagopa kajmer ile başbaşa kalmıştır. sago nun rap anlayışı ve doğru bildiği yolda hiçbir etki altında kalmadan yürüme çabası, ceza nın para hırsına karşı ezik kalmış son olarak ustasını da satarak tv lerin kuklası olmuştur. zamanında söylediği herşeyi birbir tekrar yalamış, televizyona ve televizyon maymunlarına her parçasına söven, yeraltı rap in en büyük temsilcisi olduğunu savunan insan birden tv reklamlarında playboy kızları gibi poz vermeye başlamıştır.

    demek istediğim şudur ki; eğer birini dinliyorsak kim olduğuna şöye bir göz gezdirmemiz gerekir. eğerki bir evrimin ürünüyse (şekil 1a: ceza) önceden söylediklari parayı görünce çürümüş, duygularını para satın almışsa karar vermek için iki kere düşünmeliyiz. bir de aynı kefeye koyduğumuz sago var. tek bir kelime bile söylemeye gerek yok bu adam için. türkiye yeraltı rap in ilk 10 unu bu adam tek başına oluşturuyor.

    (bkz: bitti dağılın)
    0 ...
  11. 7.
  12. (bkz: sagopa ne)

    eksilenecem. hazırım.

    edit-1: 4(-) 3(+).

    edit-2: allah belanızı versin insan teker teker eksiler lan, sayamadım ahhahha.
    6 ...
  13. 8.
  14. 9.
  15. rap muzikte desek bari yuuh lan.

    saadettin kaynak varken simdi bak olmadi kofte seni tespit mi yaptin.
    1 ...
  16. 10.
  17. 11.
  18. doğru bir tespittir.Sonuna kadar katıldığım ve inanmayan insanlara özel mesaj yolu ile kanıtlayacağım olaydır.
    0 ...
  19. 12.
  20. 13.
  21. yanlış bir tespittir. inanmayanlar "kanıtla" yazıp 3488'e göndersin.
    2 ...
  22. 14.
  23. ilk dörtlük sezen aksuya 2. sagopa kajmere 3. ise cezaya aittir.
    (bkz: zevkine hayran kaldım)

    -----------------------------------------
    Ağlamak öfke, delice nefret
    Doruklarda aşk, doyumsuz sevinç
    Kahreden keder
    Kısaca hayat ve nefesin birde nefesindir
    -----------------------------------------
    Cihanda kaybolan yıllarım
    Ve içinde düştüğüm feci günahlarım
    Sakladığım sevaplarımla yaşadım
    Faciaların bedelleriyle ağladım
    Ben anladım; karikatür komedya koydum adını buranın
    ----------------------------------------------
    Gözlerim ateşte donmuş bir süre yoktum ortalarda beni gören herkes beni ben zannetmiş merkez ne yaptın yardım et allah ıslak gözlerimin üstüne nur gibi kar yağmış bahçesinde solmadı tek bir çiçek bile kuru kuru gitmek olmaz bir dilek dile
    1 ...
  24. 15.
  25. hayatında hiç bir türk şairinin şiirini, hiç bir roman yazarının romanını okumamış, kısaca türk edebiyatı hakkında hiçbir fikri olmayan, hiç türk sanat müziği ve türk halk müziği dinlememiş dolayısıyla bu müzik türlerindeki halk içinden gelen şiirimsi şarkı sözlerinden bihaber cahil yurdum gençliğinin zavallı çıkarımı. sagopa'yı demet akalın ile ya da ne bileyim petek dinçöz ile karşılaştırarak böyle sonuçlara varırlar, yanlış yaparlar. az tikilikten kurtulun da kültürümüzü öğrenin be gençler..
    2 ...
  26. 16.
  27. öznel bir tespittir, geçiniz.
    1 ...
  28. 17.
  29. birçok türk şairi nasıl dinlediklerini merak ettiğim şahısların kişisel kanaati. şairler son zamanlarda şiirlerini ses kaydı cihazlarına avi formatında kaydedip piyasaya sürüyorlar herhalde.
    3 ...
  30. 18.
  31. arkadaslari ciddiye almayin.

    birileri baya baya cevap yaziyo tezlere.*
    (bkz: baslik acip kacmak)
    1 ...
  32. 19.
  33. böyle düşünen tiplere aşağıdaki türkü dinletilmelidir. eğer hala ısrarcılarsa mümkünse öldürülmeli olmadı ajdar anık-ahmet çakar-bülent ersoy'dan oluşan bir işkence topluluğuna teslim edilmelidir.

    (bkz: my name is sayid jarrah and i am a torturer)

    sarı saçlarına deli gönlümü
    bağlamışlar, çözülmüyor mihriban
    ayrılıktan zor belleme ölümü
    görmeyince sezilmiyor mihriban

    yar deyince kalem elden düşüyor
    gözlerim görmüyor, aklım şaşıyor
    lambada titreyen alev üşüyor..
    aşk, kağıda yazılmıyor mihriban

    önce naz, sonra söz ve sonra hile...
    sevilen seveni düşürür dile
    seneler asırlar değişse bile,
    eski töre bozulmuyor mihriban

    tabiplerde ilaç yoktur yarama
    aşk deyince ötesini arama
    her nesnenin bir bitimi var ama
    aşka hudut çizilmiyor mihriban

    boşa bağlanmamış bülbül gülüne
    kar koysam köz olur aşkın külüne...
    şaştım kara bahtın tahammülüne
    taşa çalsam ezilmiyor mihriban

    tarife sığmıyor aşkın anlamı
    ancak çeken bilir bu derdi gamı
    bir kör düğüm baştan sona tamamı
    çözemedim, çözülmüyor mihriban
    2 ...
  34. 20.
  35. genellikle rap dinleyen kişilerin yapacağı, edebiyattan fazla bişey anlamadığını belli eden cümle...
    0 ...
  36. 21.
  37. 22.
  38. halatımı sandalyemi aldım bekliyorum.
    2 ...
  39. 23.
  40. 24.
  41. sagopa değil de ceza'nın rapçi söz yazarları çerçevesinde değerlendirilirken bile hayli başarsız oldukları kanısına varmak için -gerçek rap görmek açısından- tupac amaru shakur'un temptations'ını, changes'ını i ain't mad at cha'sını dinlemek yeterlidir -olmadı gidip biraz nwa dinlemek de bu kanıya vardırabilir insanı tabi- . kaldı ki, bu adamlar rap kategorisinde bile kötü iken nasıl olup da koskoca türkiye'nin birçok müzik dalı içerisindeki bir çok söz yazarını geride bırakıp da türkiye'nin en iyi söz yazarları oluyorlar, böyle düşünen gençliğin bandanaını ehem pardon şapkasını önüne koyup düşünmesi lazımdır.
    2 ...
  42. 25.
© 2025 uludağ sözlük