asya gibi kadınların nesli tükendi.
ne sevgiyi ne aşkı bıraktılar, hepsini öldürdüler. artık ne sevgi ne aşk sorgulanıyor. yapılan orospuluklar artık nikahım senin bacaklarım başkalarının omuzunda "seni seviyorum, önüme gelene veriyorum" anlayışını aşk diye yasak ilişki diye savunuluyor.
geçen gün can sıkıntısından evde oturup webcam ve dandik bilgisayar mikrofonu ile üstü üste kayıt tekniği kullaranak çalmaya çalıştığım cahit berkay'a ait müzik, ve bu müziğe isim veren atıf yılmaz filmi.
türkiye sinema tarihinde romantizmden realizime geçişin net örneği.
aşıklar hep kavuşur, esas kadın, esas adamın olur.
her şey, herkes unutulur ve yine yeniden aşk kazanır. bencil, yakışıklı jön kadir inanırlar değil de; emek veren, koşulsuz seven ahmet mekinler kazandı. belki de bizi bu kadar etkilemesinin sebebi bu idi. bir biçimde içimizdeki ahmet mekinlere dokunuyordu.. doğum lekemizi okşuyordu. nihayetinde sadece sevgi değil, hayatın kendisi emekti. atıf yılmaz'a bin teşekkür.
kadir inanır ı zerre kadar sevmem ama bu role de yeşilçam da ondan başka kimse yakışmazdı herhalde türkan şoray ı değerlendirmeye almıyorum bile zaten kadın oynadığı her filmde filmin hakkını vermeye çalışmış ve de hakkını da vermiştir.
bu da al yazmalım jehan barbur dan ,bilmeyenlere ... https://www.youtube.com/watch?v=AL2Nlt1Yezo
Yillar sonra bana hayatimin sokunu yasatmis olan filmdir.
Neden mi?
Daha bir ay oluyor. Youtube'de mogollarin sarkisi esliginde filmden bir bölüm vardi. Merak edip samet'in simdiki durumunu merak ettim.
bizim samet elif inci cikti.
Atif yilmaz, o dönem neden bir erkek cocuk rolüne bir erkek cocuk yerine bir kiz cocugunu oynatti ki?