kemal sunal'ın gelmiş geçmiş en komik filmlerinden biridir.ihsan yüce,ünal gürel,ali şen,adile naşit gibi isimler de filmde rol almıştır.birbirinden süper repliklere ve tiplemelere sahip unutulmaz filmdir.
hemen hemen her sahnesiyle akıllarda yer etmeyi başarabilen filmlerden birisi olan, 1977 senesinde çekilmiş, natuk baytan-kemal sunal birlikteliklerinin en iyi örneklerinden birisi olan süper ötesi hem yardırıcı hem düşündürücü öğeleri içerisinde bulunduran, şimdilerde kesinlikle aynısı yapılamayacak derecede, yan karakterlere, repliklere, ve de senaryoya sahip, efsanevi film..
(bkz: kemal sunal)
(bkz: adile naşit)
(bkz: ali şen)
kemal sunal'ın dan, ali şen'e, ünal gürel'inden, ayfer feray'ına, macit flordun dan, adile naşit'e, bütün oyuncularının hayatını kaybettiği muhteşem film.
buram buram bitirimlik ve kaner mahalle sıcaklık ve samimiyeti kokan, gülmekten işeten, replikleri ve oyuncuların kendilerine has ses tonları ve mimikleriyle yarıp geçen bir kemal sunal başyapıtı.
- hacı demişler ona, kirayı vermezsen adamın dübüründen kıl bile yolar, ne inektir o, anadınmı
- ne dograması, karşısındaki birinci sınıf marangoz ulan, öyle bi sıyırtmış ki, gardrop'tan artık iskemle bile olmaz.
- imza yousa parnah var parnah
- beni yedi kere yıkıyın sona bi deliğe tıkıyın
- nieeee, veresiye difterini sattım dimedin deee mi, dimedin dee mi, oooy yanıyom hanım ciğerim yandı kebaboldu.
şapkaya işeme sahnesinde, gardrop fuat ın şapkasına işeme esnasında, - ee haliyle - şapkası elleri bağlı bir şekilde arkasındayken, sakar şakir i tam kovalama esnasında, adamın işediği naneyi dökmeden nasıl ellerini ön tarafa geçirdiği de muamma olarak aklımda kalmıştır, ama gelgelelim ki kemal sunal ın dahil, türk sinemasının en iyi filmlerinden birisidir; yüz akıdır.
Geçenlerde youtube'da Şaban klasiği ararken Sakar Şakir'i görünce part'lı koymuşlar yani filmin tamamını izleyebiliyorsunuz herneyse izlerken mideme ağrılar girdi o biçim güldürmüştü. Adamı yarar gerçekten de hele ki; yoğurt dökme sahnesi ile adamın şapkasına işeme sahnesi beni yerden yere vurur. Böyle bir film dünyada gelmez.
biri erkek biri kız 2 anaokulu öğrencisi eve gitmektedir. erkek olanı sağa sola bakınırken önündeki algida reklam panosuna çarpar. yanındaki kız çocuğundan ona gelen ilk tepki niteliğinde sözdür sakar şakir.
(bkz: sakar şakir):kardeşim yerini bana versene
(bkz: gardrop fuat):banane ulan istediğin yere koyver
repliğinden sonra madem öyle işte böyle felsefesini iyi uygulamıştır şakir aldığı cevabın ardından.*