Vesikalı yarim'in ikonik sahnesini ömer lütfi akad'ın arabasının arka koltuğunda, kısa bir yolculukta yaptığı revizyonla yazmış büyük senarist. Sinemamızın diyalogta Alt metin ustası.
1 gecede senaryo yazmakla övünmüş kişi. bir kişide demedi bu türk sinemasının bu durumda olmasının nedeni budur işte. türkçe konusunda da sonuna kadar haklıdır. bu ülkede gençliğe hitabe "sadeleştirildi". 1930 baskısı bir kitabı anlayabilecek kaç lise öğrencisi çıkar bu ülkeden.
senaryo ve şiir bilgisi konusunda saygı duyduğum insan. amma gel gör ki geçtiğimiz gece tarihin arka odası programında arapça/farsça kelimeleri kullanıp, bu kelimelerin unutulduğundan dertyanıp sonra da "vah benim güzel türkçem" diyerek kafasını öne gömmesi, dertli dertli bakmasıyla beni sinir etmiştir. yapma etme dede.
kendisini tanimaktan kivanc duydugum,
türk sinemasina yillarini vermis senarist,yönetmen,yazar.Yüzlerce şiir ezberindedir, sürekli okur,sürekli çalışır.
380 senaryo ile 2005 yılında Guinness rekorlar kitabına en fazla filme çekilmiş senaryo sahibi kişi olarak dahil edilen,23 filmin de yönetmenliğini yapmış türk sinemasının duayenlerinden..