bugün
- larisalisa10
- kaç yaşındaki insan evde kalmıştır10
- sütyen takmaktaki inanılmaz mantık hatası9
- şampiyonluk için yanak okşatmak30
- aç karnına poğaça yemek11
- anın görüntüsü17
- karşı cinse giyim önerileri14
- otoyol ve köprü geçiş ücretlerinin zamlanması20
- jose mourinho29
- nişanlı kalmanın saçma olması8
- iyi bir insan olmak için ne yapmam lazım13
- en dindar özelliğiniz37
- 13 yaşındaki kıza tecavüz eden 28 kişi29
- chat sitesi kurmak9
- sözlük erkeklerinin bugünkü kombinleri15
- yaz aşkı varda kış aşkı neden yok11
- 19 mayıs 2024 galatasaray fenerbahçe maçı27
- doğum gününde hatırlanmamak19
- düşün ki o bunu okuyor8
- en taşaklı kızların bizim sözlükte bulunması16
- en havalı erkek meslekleri16
- her erkeğin unutamadığı bir kadın vardır10
- burçlara inanmak9
- kezo dili ve edebiyatı8
- zall beceremiyorsan bırak git24
- sözlüğe yeni gelen masum erkek12
- bugün hangi kadın yazara ne diksem15
- hayatınızda kaç kere reddedildiniz19
- kahverengi gözlü olmanın hiç bir işe yaramaması14
- sözlük erkeklerini evire çevire pataklamak8
- hangi sözlük yazarı ile uyumak isterdin11
- şort diken müzisyen motorcu uzun boylu yazar11
- icardi1905 ile jakuziye girmek10
- kimsenin okumadığı sözlükte yazar olmak17
- ali koç9
- günahların takımı galatasaray13
- ayetullah hamaney'in mini etekli torunu20
- bir erkekle kız arkadaş olabilir mi sorunsalı8
- anneler günü8
- erkekler seks yapamayacağı kadınla arkadaş olmaz15
- bik bik için diktiğim şort21
- toplu taşımalardaki müzisyen sorunsalı8
- üstteki yazar gözünde nasıl canlanıyor13
- icardi19058
- piknikçi grubun varoş olduğunu anlama yolları15
- kızların mesajlara geç cevap vermesi16
- elinin değdiği anı unutamıyorum 5 posta attım14
- serdar ortaç renault megane benzerliği8
- şizofreni11
- bacağa kramp girmesi10
güzel bir türk filmi.
o şimdi asker filminin devamıdır. asker arkadaşlarının hapisanede buluşmasıyla yaşanan çeşitli maceraları konu alır.
(bkz: burhan öcal)
burhan öçal'ın oyunculuk dersi verdigi bir türk filmi.
burhan öcal'ın bu filmde gösterdiği performansı hıncal uluç, "yılmaz güney'in veliahtı olabilir" diyerek değerlendirmişti.
(bkz: fadik atasoy)
senaryosu levent kazak'a ait olan bir devam filmi.
Senaryosu Levent Kazak'a ait, yönetmenliği Abdullah Oğuz tarafından yapılmış, baştollerini Burhan Öcal, Yavuz Bingöl, Levent Kazak, Gökhan Özoğuz, Erkan Can ve Zafer Algöz paylaşan 2004 yapımı film. 2005 yılında Antalya Altın Portakal Film Festivalinde 6 ödül almıştır.
burhan öcal'ın ne derece kötü bi oyuncu olduğunu gördügümüz film.
iilk filmin saçma sapanlığı yüzünden gereğinden az sesini duyurmuş ve hakettiği değeri alamamış güzel bir türk filmi.
filmdeki tünelden artan kumları dışarıya çıkarma şekli, tamamen the shawshank redemption dan alıntıdır.
(bkz: dikkatli seyirci)
(bkz: dikkatli seyirci)
---spoiler---
filmin başında ki bölük pörçük sahneler izleyicinin kafasını karıştırsada * * belli bir noktadan sonra tüm bu değişik adamların ortak noktasının hapishane olacağı gerçeği çıkıyor karşımıza ve film bu noktaya gelene kadar, öyle güzel işleniyor ki tünelin gelişimi adeta hayran ediyor kendisine.
film athena gökhan üzerine kurulu olsada aslında filmin ana karakteride mafya babası kılığında karşımıza çıkan burhan öçal ve iki farklı hayatı derinlemesine incelemesi, hatta 3 hayat diyelim abdullah oğuz ve ekibi daha önce türk sinemasında çok görmediğimiz bir yapıta imza atmayı başarmış bu anlamda
filmde artık klasikleşen erkan canın cigarılık içip hikayeler anlatığı sahnelere rastlamakta beni bir hayli şaşırttı ki bildiğim kadarıyla türkiyede gişe filmlerinde halan bu tür sahneleri sansürlemek rütük tarafından olmasa da toplum tarafından sevilerek yerine getirilen bir görev.
filmin temposu belli bir raya oturduktan sonra sürekli o tempoda gidiyor ve öyle mi böyle mi olucak diye izleyiciyi ikileme sokan sahnelerden kesinlikle kaçıyor ki buda izleyiciyi en iyi şaşırtmayı ben bilirim tavrı nedendir bilmem benim pek hoşlandığım birşey değil.
görüntü yönetmenlerini ve sahne tasarımcı arkadaşları kesinlikle kutlamak istiyorum oldukça başarılı bir iş çıkarmışlar fakat aynı şeyi ses ve müzikler için söyleyemeyeceğim. filmin üç ana rolünü oynayanında kendi alanında muhteşem müzisyenler olmalarına rağmen soundtrack ve filmde kullanılan müzikler oldukça zayıf geldi bana, abdullah hoca sinamasından biraz ödün verseydi de keşke müzisyen arkadaşların yeteneklerini de biraz öne çıkarsaydı diye eklemek istiyorum.
film kesinlikle izlenmesi gerekenler arasında yerini almış durumda benim izlenimlerim içerisinde şöyle ki türk sinemasıyla pek ilgilenmesemde izlediğim filmler arasında da ilk kez bir mafya babası karakteri çizmeyi başarmış film oldu benim gözümde filmin sonlarında sevgilisi tarafından aldatılan mafya babası metresini ziken adamını öldürdü ama, sevdiği kadının yaşamasına izin verdi ki bu sahneleri ben şimdiye kadar türk sinemasında hiç rastlayamadım.
(bkz: isteyince oluyomuş di mi oğuz)
filmin başında ki bölük pörçük sahneler izleyicinin kafasını karıştırsada * * belli bir noktadan sonra tüm bu değişik adamların ortak noktasının hapishane olacağı gerçeği çıkıyor karşımıza ve film bu noktaya gelene kadar, öyle güzel işleniyor ki tünelin gelişimi adeta hayran ediyor kendisine.
film athena gökhan üzerine kurulu olsada aslında filmin ana karakteride mafya babası kılığında karşımıza çıkan burhan öçal ve iki farklı hayatı derinlemesine incelemesi, hatta 3 hayat diyelim abdullah oğuz ve ekibi daha önce türk sinemasında çok görmediğimiz bir yapıta imza atmayı başarmış bu anlamda
filmde artık klasikleşen erkan canın cigarılık içip hikayeler anlatığı sahnelere rastlamakta beni bir hayli şaşırttı ki bildiğim kadarıyla türkiyede gişe filmlerinde halan bu tür sahneleri sansürlemek rütük tarafından olmasa da toplum tarafından sevilerek yerine getirilen bir görev.
filmin temposu belli bir raya oturduktan sonra sürekli o tempoda gidiyor ve öyle mi böyle mi olucak diye izleyiciyi ikileme sokan sahnelerden kesinlikle kaçıyor ki buda izleyiciyi en iyi şaşırtmayı ben bilirim tavrı nedendir bilmem benim pek hoşlandığım birşey değil.
görüntü yönetmenlerini ve sahne tasarımcı arkadaşları kesinlikle kutlamak istiyorum oldukça başarılı bir iş çıkarmışlar fakat aynı şeyi ses ve müzikler için söyleyemeyeceğim. filmin üç ana rolünü oynayanında kendi alanında muhteşem müzisyenler olmalarına rağmen soundtrack ve filmde kullanılan müzikler oldukça zayıf geldi bana, abdullah hoca sinamasından biraz ödün verseydi de keşke müzisyen arkadaşların yeteneklerini de biraz öne çıkarsaydı diye eklemek istiyorum.
film kesinlikle izlenmesi gerekenler arasında yerini almış durumda benim izlenimlerim içerisinde şöyle ki türk sinemasıyla pek ilgilenmesemde izlediğim filmler arasında da ilk kez bir mafya babası karakteri çizmeyi başarmış film oldu benim gözümde filmin sonlarında sevgilisi tarafından aldatılan mafya babası metresini ziken adamını öldürdü ama, sevdiği kadının yaşamasına izin verdi ki bu sahneleri ben şimdiye kadar türk sinemasında hiç rastlayamadım.
(bkz: isteyince oluyomuş di mi oğuz)
(bkz: burhan öcal).
akılda kalan iki en iyi replik,ikiside erkan can^dan.
1-memlekette altı milyon içici var partisi kursan iktidarı sallar.
2-kayarlar lan size orda.
1-memlekette altı milyon içici var partisi kursan iktidarı sallar.
2-kayarlar lan size orda.
o şimdi asker filminin devamı olarak çekilmiş vasat film. hapishanede geçen diyaloglar başarılı ancak senaryoyu beğenmedim. ayrıca bizim mecnun'u* başka bir rolde görmek oldukça güzel.
güncel Önemli Başlıklar