insanlara, hadi neyse 70 milyon izlemiyor diyelim, orada bulunan insanlara zerre kadar saygisi olmayan, olsaydi zil zurna sarhos olmamasi gereken, düz adam.
an itibariyle makina'da kafası güzel olduğunu * ne kadar belli ettiğini sözlüğe yazacakken benden önce davranan arkadaşlar olduğunu farkettiğim, bu farkındalığın kendisine olan antipatime herhangi bir katkı sağlamadığını düşündüğüm ukala dümbeleği.
barda fılmınde olaganustu bır performans sergılemıstır. bır adamdan hem tıksınıp hem hayran olmak gıbı tuhaf tezatlıklar yasatmıstır. ses tonu ınsanı mest eder.
şimdiye kadar birçok dizide rol almış eylül fırtınası filmiyle sinemaya girmiş kişi. mustafa hakkında her şey ve anlat istanbul filmlerinde de oynadı.şu anda da barda filminde psikopat bir kişiyi canlandırıyor.
barda'daki performansıyla bir kez daha gönülleri fethetmiş; aşık doktor, taksici, psikopat, delikanlı, her rolü hakını vererek oynayan yakışıklı oyuncu.
barda adlı sinema filminin başrol oyuncusu. kendisini bu güne kadar, genelde mazbut, delikanlı, romantik aşık rolleriyle izlemiştik fakat barda adlı filmde kendisini aşmış gibidir. tecavüzcü, katil, bildiğiniz sapık bir karakteri canlandıracaktır. oynaması gereken de böyle rollerdir, kanımca. *
sanem çelik' te olduğu gibi bünyesinde bir ruhsuzluk hali bulunduran aktör. sanki böyle oyunculuğuyla insanlara dünyaları bağışlıyor. hep aynı bakışlar, aynı durgunluk.
adamın tek derdi kasaptaki et olmamak ve oyunculuğu ile anılmak bence. bu yüzden biraz agresif ve ukala duruyor ama yakışıklı olmak iyi oyuncu olmaya engel değildir. örneğin fikret kuşkan
popüler kültürün eritmeye çalıştığı ama başarısız olduğu,90'ların kemancı'sının tanıdık insanlarından,bir ara beyaz zenciler gibi yaşadığını söyleyen,birilerinin yakışıklılığıyla benimse amatör tiyatro yazarları için yaptıklarıyla takdir ettiğim iyi oyuncu,sert kişilik.
ilk kez karşımıza Perran Kutman ve Erdal Özyağcıların beraber oynadığı 'Şehnaz Tango' adlı dizide Şehnaz'ın kepçe kulaklı kızının uzun saçlı sevgilisi olarak çıkar.Aradan yıllar geçtikten sonra O'nu milyonlara Gülbeyaz dizisindeki Kadir rolü tanıtır.Gülbeyaz'da oyunculuğu ile de göz doldurur ama Aliye'de Gülbeyaz'daki oyunculuğuna pek rastlanmaz.Genellikle canladırdığı tipler aynıdır.Hem Şehnaz Tango,hem Gülbeyaz ve hem de Aliye'de önceleri vurdumduymaz olan sonra da aşık ola ola adama dönen serseri ruhlu adamdır.Bu da O'nun oyunculukta daha çok yol kat etmesi gerektiğinin en önemli göstergesidir.Ancak kendisinin öyle bir kaygısı yoktur.Canı istediği kadar bu işi yapıp,sıkıldığı anda tasını tarağını toplayıp gitmek ister.
Yakışıklıdır,meraklısı Beyoğlu'nda Fransız Sokağı'na giderken açtığı kitapçıısna uğrayabilir,şanslı günündeyse göredebilir.
"şehnaz tango", "dedem, gofret ve ben", "aşk ve gurur", "şeytan ayrıntıda gizlidir" gibi dizilerde oynasa da "gülbeyaz" ile tanınan, "aliye" ile tavan yapan oyuncumsu... belli başlı rollerde iyi olsa da hep aynı şeyi tekrarlıyor sanki... hep bir tekdüzelik... aliye'ye bakışıyla "mustafa hakkında herşey"in ceren'ine bakış birbirinin aynısı.üstelik hiç de duygusal değil...