aslinda sesinin oyle harika, fevkalade, muthis gibi sifatlari cok da hak etmedigini, ortalama bir anadolulu samimiyetinde bir ses olduğunu ve fakat, ilginc ve çekiciliği oldugunu dusunurum. o guzelim cussesiyle sohbet ederken insan sesin tenorlugunun haddine daha da sasiriyor. ayrica artik çığ yok mustafa ozarslan-adres bar- ve oğuz aksaç-mektup bar- vardir. sever-sevilir-samimidir.
sahnede ses tonunu sapranodan, bariton seviyesine kadar cesitli incelikte ustalikla kullanmayi basaran, kattigi yorumlarla türküleri daha da sevilir kilan ve ankara adres barda canli performansinin izlenmesi apayri bir keyif veren sanatci.
insanın dinledikçe bırakamadığı, bağımlısı olduğu bir sese sahip sanatçı. zamanında sesini ve yorumunu beğenmeyen bir arkadaşla uğrunda kavga etmişliğim vardır..
sen giderken karanfiller sıralıydı
iclerinde biri varki benim gibi yaralıydı...
dizeleriyle akla gelen nasıl bir allah vergisi sese sahip sasırtan kişidir . sivaslıdır , memuriyet hayatını bırakıp müzige baslamıs iyide yapmıs güzel insandır kendisi , yoksa bu sesten mahrum kalmak cok büyük kayıp olurdu.
türkiye'nin en muhteşem seslerinden biridir. yaklaşık 130 kilo olduğundan mütevellit boğazını tutmazsa sağlık problemleri yaşayacağı garanti olan solisttir ayrıca.
bütün şarkıları ustaca yorumlayan eşşiz bünye ses. malatya arguvan uzun havlarında alıp gütüren. iyi bir aile babası magazinle kılla tüyle işi olmayan dernek faliyetlerinde kaçınmadan boy gesteren sanatçı.
O bir emekçi. Müziğe ciddi anlamda emek verdiğini düşünüyorum. Sesinde o gayretinin tınıları hissediliyor sanki. Sözler güzel olunca ona Mustafa özarslan'ın sesi eklenince yürek dağlanır.
sen giderken karanfiller sıralıydı
iclerinde biri varki benim gibi yaralıydı...
Hüznü onun sesinden yaşamak isteyenlere tavsiyemdir bu şarkısı.
mükemmel sesi ve tarzıyla dinleyeni kendinden alan, adam gibi adam sanatçıdır. eski günlerdeki gibi oğuz aksaç'la biraraya geldiklerinde ikisi de ayrı bir devleşirler.