bugün

hem trajediyi, dramı hem de komediyi, mizahi bir arada toplayan akım.
(bkz: trajikomik)
Avuka, doktor, hakim, memur derken sira sessiz ve sikilgan bir çocuk olan
küçük Mehmet e gelmis. Ögretmen ona da babasinin ne is yaptigini sormus.

Mehmet anlatmaya baslamis;
- Babam bir gay barda striptizci olarak çalisiyor. Herkesin önünde
çirilçiplak soyunuyor. Eger çok iyi bahsis veren birileri olursa onlarla
birlikte geceleri evlerine gidiyor.

Ögretmenin rengi atmis. Diger çocuklara oyalanmalari için bir görev verip
Mehmet i bir kenara çekmis;
-Mehmet, baban gerçekten bu isi mi yapiyor?
- Hayir ögretmenim, babam aslinda Tayyip için çalisiyor ama bütün
sinifin önünde söylemeye utandim. *
matrix in önünde durdum, hasretim yerlere vurdum..
Dünya edebiyat ve tiyatro tarihinde en başarılı örneklerini Gogol'un verdiği tür...
ölümle bile dalga geçebilmektir.
(bkz: kara mizah comic sans ms) *
gülsem mi yada ağlasam mı diye düşündüren mizahtır. kelimeler tanıma yetmez.

http://img407.imageshack.us/img407/1341/adsz7dv2.jpg
bertolt brecht de bunun ibretlik örneklerini vermiştir zamanında.
(bkz: epik tiyatro)
Çok kolay yapılsa bile, anlatmak zordur. Bazı kesimler, kara mizah' da sinirlenirler. Kara mizah aslında "Güler misin Ağlar mısın" durumudur. Mesela unutkan bir yaşlının bakkala tereyağ almaya gidip, yumurta alıp gelmesine gülersiniz. Bi yandan da üzülürsünüz. Bu tarz nüktelerle harmanlanan yapıtlarda kara mizah yapıtlarıdır. Lâkin bazıları dalga geçiliyor sanıp, sinirlenir, yerer, kötüler. Kendileri de ayrı bir kara mizah konusudur.
çilekeş'in 3. stüdyo albümü histeri çalışmaları'ndan bir parça.
mazhar alanson'un yaptığını zannettiği mizah türüdür.
resmi klibi ~http://blogs.myspace.com/...4838&blogId=535503747~ adresinden izlenebilen çilekeş şarkısı.
bir ülkenin başbakanının "herkes yüzde sekiz işşizlikten bahsediyor, yüzde 92 iş sahibi oranından bahseden yok" demesidir.
sözleri şu şekilde olan; albümü tanımlayan en iyi şarkılardan biri.

atılmışız bir sahneye
sarılmışız beyaz iplerle
hayat bize oyunlar yazmış
bölünmüşüz başrollere

bir an olsun sönmemiş hiç
kir gösteren ışıkları ah

bu dünyada sevmeye değer ne varsa kirlettik
çırıl çıplak teslim olmaya hazırdık
korkusuz ne yüzsüzler ruhsuzlar ne soysuzlar yetiştirdik
bilmezler inanmazlar bana yeter son perde

kim bu elleri bıcaklı yabancılar
sesi gür, yüzü uğursuz karartılar
perdenin sonuna doğru belirdiler
bizi yalana inandıran hurafeler

bu dünyada gülmeye değer ne varsa eskittik
ne yüzsüzler ne ruhsuzlar ne soysuzlar yetiştirdik
bilmezler, inanmazlar bana yeter son perde
in bruges filminin güzel olmasının nedenlerindendir.
Çilekeşin 3. albümü olan histeri çalışmalarının 06 parça numaralı şarkısıdır. ayrıca kara mizah'ı albüm çıkmadan önce myspacete yayınlamışlardır.
1961 meclisinin açılışında kendini senatör yapmış cunta üyelerinin "milletin kayıtsız şartsız egemenliğine bağlı kalacaklarına" yemin etmeleri muazzam bir kara mizah örneğidir.
karikatür camiasındaki son dönemin en iyi temsilcileri doğan güneş ve kenan yarar'dır.
görsel
ağlanacak halimize gülmektir.
biri ölüyor ve biz kopuyoruz falan hahahihiihi.
Artık miğde bulandıran dal. genelde en fazla rağbeti görendir. dolayısıyla her 3 komediden 2 sinde bu tarz vardır hem kolaydır hemde güldüren. kaliteli mizahı en son nerede gördünüz?
zenci insanların abd'nin kuzeyinde yaptıkları mizahdır.
salih memecan karikatürleri bunlara örnektir.
çoğu insanın anlayamadığı, anlamadığı için de ''bu komik değil ki nesine gülüyorsun bunun?'' diye kendilerini savundukları mizah türü.